Během první vlny COVID bylo třeba rychle vytvořit objednávkový systém pro potřeby několika restaurací v mém okolí. Během druhé vlny jsem systém vyladil a nabízím ho nyní všem k užívání. V základní verzi dokonce zdarma!

Mým cílem je přinést levné řešení objednávek bez nutnosti platit procenta z objednávky. Oproti klasickým eshopovým řešením, je ZDE.Orders postaveno na míru požadavkům restaurací a je proto možné systém hned začít používat.

Klíčové výhody ZDE.Orders

  • Cena Základní varianta je skutečně zdarma. Musíte jen mít někoho, kdo umí nahrát web na FTP a importovat databázi.
  • Platební brána Systém je připraven pro použití s platební bránou PayU. Díky tomu mohou zákazníci bezpečně a pohodlně platit platební kartou online.
  • Tablet Placená verze nabízí správu objednávek a upozornění na nové přímo na tabletu, který může Váš personál pohodlně obsluhovat přímo na place.

Základní vlastnosti

  • Možnost měnit barvy a logo
  • Přehledná správa objednávek
  • Volitelné časy a dny, kdy je možné objednávat
  • Neomezený počet produktů
  • Schovávání dochazejících jídel
  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte

Systém nabízím ve 3 variantách

FREE

Verze zdarma nabízí základní funkce pro běh a používání objednávkového systému. Tato verze je zcela bez podpory i nasazení systému.

  • Snadná tvorba a editace produktů
  • Schovávání docházejících jídel
  • Volitelné časy a dny kdy je možné objednávat
  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte
  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem
  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu
  • Příprava pro platební bránu PayU
  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí
  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony
ZDARMA

REGULAR

Běžná verze nabízí lepší nastavení produktů, výpočet dopravy a režim pro tablet. Hlavně pak ale nasazení systému na Váš hosting a podporu emailem.

  • Snadná tvorba a editace produktů
  • Schovávání docházejících jídel
  • Atributy produktů, např. volitelné přílohy
  • Volitelné časy a dny kdy je možné objednávat
  • Nabídka na celý týden dopředu - dostupnost jídel v určené dny
  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte
  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem
  • Notifikace o nových objednávkách na tablet
  • Tisk účtenky s objednávkou pro interní použití
  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu
  • Výpočet ceny rozvozu podle vzdálenosti
  • Příprava pro platební bránu PayU
  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí
  • Export zákazníků do Excelu
  • Nasazení systému
  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony
  • Zaškolení se systémem
  • Podpora na emailu
500,- Kč

PLUS+

Verze PLUS+ je funkčně stejná jako běžná verze, ale zahrnuje také kompletní tvorbu webu na míru pro Vaši restauraci. Navíc je i podpora na telefonu, samozřejmostí je nasazení systému na Váš hosting.

  • Snadná tvorba a editace produktů
  • Schovávání docházejících jídel
  • Atributy produktů, např. volitelné přílohy
  • Možnost importovat produkty
  • Volitelné časy a dny kdy je možné objednávat
  • Nabídka na celý týden dopředu - dostupnost jídel v určené dny
  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte
  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem
  • Notifikace o nových objednávkách na tablet
  • Tisk účtenky s objednávkou pro interní použití
  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu
  • Výpočet ceny rozvozu podle vzdálenosti
  • Příprava pro platební bránu PayU
  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí
  • Export zákazníků do Excelu
  • Nasazení systému
  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony
  • Vytvoření celého webu kolem objednávkového systému
  • Zaškolení se systémem
  • Podpora na emailu
  • Podpora na telefonu
12 000,- Kč
500,- Kč

Všechny ceny jsou bez tabletu, tiskárny, platební brány a hostingu. Vše Vám můžu pomoci zařídit. Kvůli měnícím se cenám produktů a služeb je zde neuvádím.

Cena PLUS+ zahrnuje běžný web. Budou-li Vaše požadavky daleko od představy běžného webu pro restauraci bude cena úměrně navýšena. Toto je jen moje pojistka, aby nikdo nevyžadoval za tuto cenu vytvořit druhý Google...

Nejsem plátce DPH.

Kdo používá ZDE.Orders

Co nejsou ZDE.Orders:

Protože si myslím, že úpřímnost je důležitá a já chci hlavně pomáhat než vydělávat, tak rovnou prozradím co ZDE.Orders nejsou a v čem by se mohli v budoucnu ještě zlepšit.

  • ZDE.Orders nejsou EET a ani nevytvářejí účtenku v rámci EET. Případná účtenka je jen pro interní použití a není daňovým dokladem.
  • ZDE.Orders bohužel nezajišťují rozvoz. Rozvoz si musíte zařidit sami.
  • ZDE.Orders nejsou ideální pro prodej, kde si zákazník může produkt modifikovat - např. přísady na pizzu. Verze FREE vůbec takovou možnost nenabízí, placené ano, ale má to svoje limity.
  • ZDE.Orders neumí komunikovat s žádným pokladním systémem
Technické detaily:
  • Systém je postaven na open source redakčnímu systému Drupal 7 s modulem pro eshop Ubercart
  • Požadavky na hosting: PHP, MySQL, min 500 MB prostoru (více v návodu)
  • Podporované jazyky: čeština (některé části administrace, ke kterým se dostane jen admin jsou v angličtině)
  • Tablet je potřeba pouze, budete-li chtít zpracovávat objednávky přímo na place. Nebudete-li potřebovat tisknout účtenky, můžete použít jakékoli zařízení např. notebook, počítač, iPad, Android tablet. Doporučuji ale zařízení alespoň s 7” úhlopříčkou, aby se systém pohodlně ovládal.
  • V případě tisku účtenek doporučuji tablet s Androidem, kde se snadno instaluje driver pro bluetooth tiskárnu - je potřeba možnost tisku z webu. Produkty Apple jsem dosud neměl šanci vyzkoušet a nemůžu tak garantovat funkčnost s tiskárnou.