Jste zde

Během první vlny COVID bylo třeba rychle vytvořit objednávkový systém pro potřeby několika restaurací v mém okolí. Během druhé vlny jsem systém vyladil a nabízím ho nyní všem k užívání. V základní verzi dokonce zdarma!

Mým cílem je přinést levné řešení objednávek bez nutnosti platit procenta z objednávky. Oproti klasickým eshopovým řešením, je ZDE.Orders postaveno na míru požadavkům restaurací a je proto možné systém hned začít používat.

Klíčové výhody ZDE.Orders

  • Cena Základní varianta je skutečně zdarma. Musíte jen mít někoho, kdo umí nahrát web na FTP a importovat databázi.
  • Platební brána Systém je připraven pro použití s platební bránou PayU. Díky tomu mohou zákazníci bezpečně a pohodlně platit platební kartou online.
  • Tablet Placená verze nabízí správu objednávek a upozornění na nové přímo na tabletu, který může Váš personál pohodlně obsluhovat přímo na place.

Základní vlastnosti

  • Možnost měnit barvy a logo
  • Přehledná správa objednávek
  • Volitelné časy a dny, kdy je možné objednávat
  • Neomezený počet produktů
  • Schovávání dochazejících jídel
  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte

Systém nabízím ve 3 variantách

FREE

Verze zdarma nabízí základní funkce pro běh a používání objednávkového systému. Tato verze je zcela bez podpory i nasazení systému.

  • Snadná tvorba a editace produktů i

    Počet produktů není nijak omezen

  • Schovávání docházejících jídel i

    Něco dochází nebo dokonce došlo? Jednoduše to schovejte, aby si to nikdo nemohl objednat

  • Dny a časy, kdy je možné objednávat i

    Nebojte se, že by Vám chodili objednávky v noci, jednoduše si nastavte, kdy je možné objednávku vytvořit.

  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte i

    Sešlo se toho příliš? Zastavte na chvíli objednávky a spusťte je až budete zase stíhat

  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem i

    O nových objednávkách se dozvíte na nastaveném emailu eshopu

  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu i

    Základní možnosti doručení

  • Příprava pro platební bránu PayU i

    Platební bránu neposkytuji, musíte si ji zařídit sami u PayU, ale systém je na ni připraven a po vložení kódů může hned fungovat. Jiná platební brána by vyžadovala dodatečnou implementaci.

  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí i

    Je na vás jestli dovolíte zákazníkům platit kartou u rozvozu, vše se dá podmínit.

  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony i

    Zákaznická část poběží pěkně i na mobilních telefonech. Nicméně administrace se nemusí na displej telefonu správně vejít

ZDARMA

REGULAR

Běžná verze nabízí lepší nastavení produktů, výpočet dopravy a režim pro tablet. Hlavně pak ale nasazení systému na Váš hosting a podporu emailem.

  • Snadná tvorba a editace produktů i

    Počet produktů není nijak omezen

  • Schovávání docházejících jídel i

    Něco dochází nebo dokonce došlo? Jednoduše to schovejte, aby si to nikdo nemohl objednat

  • Atributy produktů, např. volitelné přílohy i

    Chcete upozornit zákazníky aby nezapomněli na přílohu k vybraným jídlům? Přidejte ji jako atribut a zákazník si bude muset vybrat před nákupem dané položky.

  • Dny a časy, kdy je možné objednávat i

    Nebojte se, že by Vám chodili objednávky v noci, jednoduše si nastavte, kdy je možné objednávku vytvořit.

  • Nabídka na celý týden dopředu - dostupnost jídel v určené dny i

    Chcete v neděli zadat jádelníček na celý týden, ale každý den je jiné jídlo? Nastavte jídlům dostupnost jen na určité datum a připravte si celý týden klidně v neděli nebo v pondělí najednou.

  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte i

    Sešlo se toho příliš? Zastavte na chvíli objednávky a spusťte je až budete zase stíhat

  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem i

    O nových objednávkách se dozvíte na nastaveném emailu eshopu

  • Notifikace o nových objednávkách na tablet i

    Obsluha na place může přímo na tablet dostávat notifikace o nových objednávkách v reálném čase a hned na ně reagovat

  • Tisk účtenky s objednávkou pro interní použití i

    Funguje u Vás pořád nejlíp papír? Vytiskněte si účtenku pro interní použití např. do kuchyně nebo pro rozvozce. Tato funkce je možná pouze s tabletem.

  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu i

    Základní možnosti doručení

  • Výpočet ceny rozvozu podle vzdálenosti i

    Nedokážete mít jednotnou cenu ve všech místech kam rozvážíte? Cena rozvozu může být vypočítána ze vzdálenosti od Vás k zákazníkovi.

  • Příprava pro platební bránu PayU i

    Platební bránu neposkytuji, musíte si ji zařídit sami u PayU, ale systém je na ni připraven a po vložení kódů může hned fungovat. Jiná platební brána by vyžadovala dodatečnou implementaci.

  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí i

    Je na vás jestli dovolíte zákazníkům platit kartou u rozvozu, vše se dá podmínit.

  • Export zákazníků do Excelu i

    POtřebujete poslat hromadný email na Vaše zákazníky? Vyexportujte si jejich adresy do excelu (formát xlsx).

  • Nasazení systému i

    Celý systém si ve verzi FREE můžete skutečně zdarma stáhnout a používat, ale musíte mít někoho kdo zvládne nainstalovat webovou aplikaci na Váš hosting

  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony i

    Zákaznická část poběží pěkně i na mobilních telefonech. Nicméně administrace se nemusí na displej telefonu správně vejít

  • Zaškolení se systémem i

    Jednorázové představení funkcí systému Vám případně i Vašim zaměstnancům. Celá ukázka by byla online

  • Podpora na emailu i

    Máte nějaký problém? Napište mi email

500,- Kč

PLUS+

Verze PLUS+ je funkčně stejná jako běžná verze, ale zahrnuje také kompletní tvorbu webu na míru pro Vaši restauraci. Navíc je i podpora na telefonu, samozřejmostí je nasazení systému na Váš hosting.

  • Snadná tvorba a editace produktů i

    Počet produktů není nijak omezen

  • Schovávání docházejících jídel i

    Něco dochází nebo dokonce došlo? Jednoduše to schovejte, aby si to nikdo nemohl objednat

  • Atributy produktů, např. volitelné přílohy i

    Chcete upozornit zákazníky aby nezapomněli na přílohu k vybraným jídlům? Přidejte ji jako atribut a zákazník si bude muset vybrat před nákupem dané položky.

  • Možnost importovat produkty i

    Máte vlastní web, kde už nabídku zobrazujete? Nechcete zadávat jídla na 2 místa, můžu Vám připravit import přímo z Vašeho webu - záleží jakým způsobem Váš web menu zobrazuje. Tato možnost nemusí být dostupná pro všechny.

  • Dny a časy, kdy je možné objednávat i

    Nebojte se, že by Vám chodili objednávky v noci, jednoduše si nastavte, kdy je možné objednávku vytvořit.

  • Nabídka na celý týden dopředu - dostupnost jídel v určené dny i

    Chcete v neděli zadat jádelníček na celý týden, ale každý den je jiné jídlo? Nastavte jídlům dostupnost jen na určité datum a připravte si celý týden klidně v neděli nebo v pondělí najednou.

  • Možnost dočasně zastavit objednávky, když nestíháte i

    Sešlo se toho příliš? Zastavte na chvíli objednávky a spusťte je až budete zase stíhat

  • Přehledná správa objednávek
  • Notifikace o nových objednávkách emailem i

    O nových objednávkách se dozvíte na nastaveném emailu eshopu

  • Notifikace o nových objednávkách na tablet i

    Obsluha na place může přímo na tablet dostávat notifikace o nových objednávkách v reálném čase a hned na ně reagovat

  • Tisk účtenky s objednávkou pro interní použití i

    Funguje u Vás pořád nejlíp papír? Vytiskněte si účtenku pro interní použití např. do kuchyně nebo pro rozvozce. Tato funkce je možná pouze s tabletem.

  • Možnost osobního odběru nebo rozvozu za jednotnou cenu i

    Základní možnosti doručení

  • Výpočet ceny rozvozu podle vzdálenosti i

    Nedokážete mít jednotnou cenu ve všech místech kam rozvážíte? Cena rozvozu může být vypočítána ze vzdálenosti od Vás k zákazníkovi.

  • Příprava pro platební bránu PayU i

    Platební bránu neposkytuji, musíte si ji zařídit sami u PayU, ale systém je na ni připraven a po vložení kódů může hned fungovat. Jiná platební brána by vyžadovala dodatečnou implementaci.

  • Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí i

    Je na vás jestli dovolíte zákazníkům platit kartou u rozvozu, vše se dá podmínit.

  • Export zákazníků do Excelu i

    POtřebujete poslat hromadný email na Vaše zákazníky? Vyexportujte si jejich adresy do excelu (formát xlsx).

  • Nasazení systému i

    Celý systém si ve verzi FREE můžete skutečně zdarma stáhnout a používat, ale musíte mít někoho kdo zvládne nainstalovat webovou aplikaci na Váš hosting

  • Změna základních barev a loga
  • Optimalizace pro mobilní telefony i

    Zákaznická část poběží pěkně i na mobilních telefonech. Nicméně administrace se nemusí na displej telefonu správně vejít

  • Vytvoření celého webu kolem objednávkového systému i

    Nemáte-li ještě web, můžu kolem objednávkového systému postavit web na míru pro Vaši restauraci. Máte-li web a vyhovuje Vám, můžu přizpůsobit vzhled ZDE.Orders aby ladil s Váším stávajícím webem.

  • Zaškolení se systémem i

    Jednorázové představení funkcí systému Vám případně i Vašim zaměstnancům. Celá ukázka by byla online

  • Podpora na emailu i

    Máte nějaký problém? Napište mi email

  • Podpora na telefonu i

    Máte nějaký akutní problém? Můžete i zavolat

12 000,- Kč
500,- Kč

Všechny ceny jsou bez tabletu, tiskárny, platební brány a hostingu. Vše Vám můžu pomoci zařídit. Kvůli měnícím se cenám produktů a služeb je zde neuvádím.

Cena PLUS+ zahrnuje běžný web. Budou-li Vaše požadavky daleko od představy běžného webu pro restauraci bude cena úměrně navýšena. Toto je jen moje pojistka, aby nikdo nevyžadoval za tuto cenu vytvořit druhý Google...

Nejsem plátce DPH.

Kdo používá ZDE.Orders

Co nejsou ZDE.Orders:

Protože si myslím, že úpřímnost je důležitá a já chci hlavně pomáhat než vydělávat, tak rovnou prozradím co ZDE.Orders nejsou a v čem by se mohli v budoucnu ještě zlepšit.

  • ZDE.Orders nejsou EET a ani nevytvářejí účtenku v rámci EET. Případná účtenka je jen pro interní použití a není daňovým dokladem.
  • ZDE.Orders bohužel nezajišťují rozvoz. Rozvoz si musíte zařidit sami.
  • ZDE.Orders nejsou ideální pro prodej, kde si zákazník může produkt modifikovat - např. přísady na pizzu. Verze FREE vůbec takovou možnost nenabízí, placené ano, ale má to svoje limity.
  • ZDE.Orders neumí komunikovat s žádným pokladním systémem
Technické detaily:
  • Systém je postaven na open source redakčnímu systému Drupal 7 s modulem pro eshop Ubercart
  • Požadavky na hosting: PHP, MySQL, min 500 MB prostoru (více v návodu)
  • Podporované jazyky: čeština (některé části administrace, ke kterým se dostane jen admin jsou v angličtině)
  • Tablet je potřeba pouze, budete-li chtít zpracovávat objednávky přímo na place. Nebudete-li potřebovat tisknout účtenky, můžete použít jakékoli zařízení např. notebook, počítač, iPad, Android tablet. Doporučuji ale zařízení alespoň s 7” úhlopříčkou, aby se systém pohodlně ovládal.
  • V případě tisku účtenek doporučuji tablet s Androidem, kde se snadno instaluje driver pro bluetooth tiskárnu - je potřeba možnost tisku z webu. Produkty Apple jsem dosud neměl šanci vyzkoušet a nemůžu tak garantovat funkčnost s tiskárnou.