V současné době není možnost přímého zrušení objednávky implementována. Stav objednávky lze sice změnit na Odmítnuta, ale systém na to příliš nereaguje.
V případě, že nemůžete objednávku zákazníka kladně vyřídit, doporučuji zákazníka kontaktovat přímo telefonicky a vyřešit s ním případnou kompenzaci. Nejčastější důvod odmítnutí objednávky je, že si zákazník stihl objednat něco co již není nebo si objednal více kusí jídla, kterého už tolik nebylo.
V případě platby v hotovosti či na místě kartou stačí pouze zákazníka o nastalé situaci informovat a přpadně se s ním domluvit na jiných produktech. V tomto případě se můžete i domluvit na navýšení či snížení ceny bude-li jeho výběr výrazně jiný než předtím.
V případě platební brány je vše komplikovanější. Cena už se nedá měnit a peníze již putují na váš účet a je proto třeba se se zákazníkem domluvit na náhradě v rámci ceny nebo objednávku zrušit a vrátit peníze.