Příchozí objednávka

Jste zde

Upozornění na email

Poté co zákazník vytvořil novou objednávku obdržíte email na adresu obchodu zadanou v Nastavení obchodu.

Notifikace pro obchod

V emailu máte všechny informace, proto abyste mohli na objednávce začít pracovat. Číslo objednávky je odkaz, který vedena detail objednávky v systému. Samozřejmostí je, že se tato objednávka teď zobrazuje i v přehledu objednávek v systému.

 

Email pro zákazníka

Zakazník održí na zadaný email rekapitulaci objednávky.

Nechodí-li emaily může být problém s smtp. I tak se může stát, že mail končí ve spamu

 

Upozornění na tablet

V placených verzích je dostupný tzv. tabletový režim, kdy uživatel staff (role staff) může být na nové objednávky upozorněn popupem přímo na tabletu společně se zvukovým upozorněním.

Notifikace zobrazuje stejné informace jako email. Upozornění na novou objednávku se zobrazuje jak v administraci tak ve veřejné části, uživatel staff může tedy systém běžně používat a při nové objednávce se mu ukáže upozornění ať je kdekoli.

Dokud není objednávka tlačítkem Potvrdit objednávku přijata, tak stále zní zvuk upozornění. Po potvrzení je možné vytisknou účtenku (záleží na nastavení).

Sejde-li se více objednávek zobrazí se vždy jen jedna a až poté, co je potvrzena se ukáže upozornění na další. Upozornění se řídí stavem objednávky - je-li objednávka ve stavu Čekající nebo Platba přijata (platební metoda - PayU), zobrazí se o ní upozornění.

V současné době nelze objednávky přímo odmítat. Objednávka se musí vždy přijmout a poté zákazník kontaktovat, nejde-li již jeho objednávka dokončit (něco mezitím došlo, objednal si víc, než bylo k dispozici, atd.) Možnost odmítnutí (a vrácení peněz v případě platební brány) je v plánu v budoucnu.

 

Tisk interní účtenky

K tabletu je též možné připojit bluetooth tiskárnu. Je teda možné k objednávce tisknout účtenku. Je-li takto systém nastaven, ukáže se po potvrzení dialog pro tisk. Ten je nutný potvrdit. Po vytisknutí je možné dotisk další účtenky, je-li třeba. Tato stránka se po uplynutí nastavené doby sama zavře, aby na tabletu nepřekážela i kdyby ji obsluha zapomněla zavřít. Uplynutí času je na stránce graficky znázorněno.

Tato účtenka nesplňuje požadavky pro EET. Slouží k interním účelům nebo jako dodatečná informace pro zákazníka, kdy dostane i běžnou účtenku z vaší pokladny

 

Další informace o tabletu

I když tuto funkcionalitu pro zjednodušení nazývám tabletový režim, nemusí se vždy jednat o tablet. Systém je webová aplikace takže funguje téměř na čemkoli.

 Výhoda tabletu je jeho velikost, kdy větší displej (např. oproti telefonu) dovoluje pohodlné užívání administrační části systému. Systém je vyzkoušen s tablety využivajícími systém Android, kde není problém doinstalovat driver pro tisk na běžných termo tiskárnách připojených přes bluetooth. Můžete tak často využít tiskárnu, kterou už máte v restauraci.

Systém samozřejmě funguje i na mobilech s Androidem, jen na nich bude méně přehledný.

Další možností je počítač s Windows a s jakoukoli tiskárnou, která na Windows funguje. Takové řešení bude o něco náročnější na prostor, těžko ho proto asi nebudete mít přímo na place, ale je to možnost, která může být zajímavá, vlastníte-li již takové zařízení.

Poslední možností jsou produkty Apple. Tam bohužel nemám ověřenou funkčnost s tiskárnou. Samotný systém a notifikace se zobrazí (jako bežná webová stránka), ale netuším, jestli a jak půjde tisknout.