Objednávací doba se nastavuje úpravou Hlavní stránky.
Objednávací doba se může lišit od doby, kdy máte skutečně otevřeno (případně kdy si můžou lidé objednávky vyzvednout). Ideální je nastavit objednávací dobu o něco dříve než otvíráte a zastavit ji třeba čtvrt nebo půl hodiny před koncem. V placené verzi s využitím tabletu na place je dobré, aby objednávky začínali v době, kdy už je může někdo zpracovávat. Budou-li ale chodit dřív nevadí, objednávky samozřejmě počkají než je personál začne spracovávat a všechny se postupně zobrazí i tak.
Objednávací doba je zejména důležitá pro podniky, kde je každý den jiné jídlo a brání tak aby si někdo objednal v době, kdy už není jídelní lístek aktuální, ale přitom ještě nejsou zveřejněna nová jídla.
V případě, že je není vyplněna žádná objednávací doba, je otevřeno stále.
Je-li zavřeno, kvůli objednávací době, zobrazí se Poznámka k době, kde můžete zákazníkům vysvětlit, proč si právě teď nemohou objednávat.
Systém dovoluje i pozastavit objednávky např. v době, kdy se jich sejde moc a nestíháte nebo z technických důvodů.
Pozastavení má největší sílu v rozhodování o tom, jestli fungují objednávky, je to absolutní stop a nic ho nevrátí zpět kromě manuálního vypnutí.
Pozastavení je doplněno o Poznámku k zastavení, kde je možné vysvětlit zákazníkům, proč není možné v danou chvíli objednávat.