Nákup

Jste zde

Tato sekce popisuje jak probíhá nákup zákazníkem. Je dobré znát proces i ze strany zákazníka, kdyby náhodou potřeboval poradit.

Číslo u tlačítka koupit je počet, kolik produktů bude najednou koupeno. To ocení především zákazníci, kteří dělají hromadný nákup do firmy nebo pro rodinu. Kliknutím na tlačítko koupit se produkt přidá do košíku.

V nákupním košíku se díky tomu objeví tlačítka pro zobrazení košíku a objednávku.

 

Nákupní košík (detail)

Detial nákupního košíku umožňujě smazat nechtěné produkty (ikona popelnice). Aktualizovat košík slouží k přepočtu mezisoučtu upraví-li zákazník počet.

Objednat spustí proces objednávky.

Kliknutím na tlačítko objednat se vytvoří objednávka v novým ID, nedokončí-li zákazník objednávku, je toto ID už použito a proto se stává, že v seznamu objednávek nejsou čísla popořadě.

 

Proces objednávky

Tato stránka sbírá informace o zákazníkovi, místu doručení a způsobu platby.

Výpočet dopravy (placená verze)

Při přepnutí na výpočet dopravy se Adresa a Město stanou povinnými. Adresa musí být zadána před přepnutím. V budoucnu bych rád tento problém odstranil, ale v současné verzi je bohužel přítomen.

Nenajde-li Google API adresu nenechá zákazníka dokončit objednávku. Toto je z důvodu, aby byla cena vždy finální, což je obzvlášť důležité při použití platební brány.

 

Přehled objednávky

Tlačítkem přehled objednávky pokračuje zákazník na poslední krok, kterým je kontrola všech položek a následné potvrzení objednávky.

V případě platby online pokračuje zákazník na stránky platební brány tlačítkem Zaplatit.

 

Platební brána

Vzhled a funkce platební brány jsou zcela v režii PayU. Stejně tak veškeré zde zadané údaje zůstávají pouze u PayU. 

Screenshot je pořízen v cvičném režimu, který podporuje pouze zlotý jako měnu. Jinak je samozřejmě částka v korunách.

Po zaplacení přes platební bránu je zákazník vrácen zpět do eshopu.

V tuto chvíli systém ještě neví, zda k zaplacení skutečně došlo. Platební brána pošle nakonec update platby systému ZDE.Orders a na základě toho se zpracuje objednávka.

Nezaplacené objednávky nebo objednávky, které nebyly dokončeny se nezobrazují v seznamu objednávek, dokud je přímo nevyhledáte změnou filtrů.